Laatste dagen

3 augustus 2022 - Gilroy, California, Verenigde Staten

Vanaf Pismo beach vertrekken we richting Monterey. Vanaf hier wordt de highway one pas echt mooi. We rijden hoog over een smalle slingerweg langs de kust en stoppen een paar keer om foto’s te maken.

886EA01B-F890-477E-84C7-D5E634BA80EB6D618033-554C-48DA-A9FB-25606F6A991C

In de middag komen we aan in Carmel by the sea. Een leuk dorpje aan de kust met weer veel te dure winkels en veel kunst.

336292DC-60C9-462F-ACC7-4C19DD455755C5F21550-0E7B-4DEA-B059-9D167AF83DA9

Vanavond gaat voor de laatste keer de bbq aan dus we gaan nog wat vlees scoren en door naar de camping. We staan vandaag op het Laguna seca campground bij het circuit. Er is helaas geen race vandaag.

344429F9-1B78-4232-B83E-EC87A8A0B395

morgen gaan we in de ochtend de whalewatch tour doen en dan door naar de laatste camping.

Dinsdag 2 augustus

We staan vroeg op want we moeten richting de haven van Moss landing waar de boot ligt. De tour duurt 3 uur en in de haven liggen overal zeeleeuwen op de stijgers. Onderweg vliegen de pelikanen met ons mee boven de boot.

B8CF6B71-5A5C-4CB4-9A39-7E9F58D0113A

Uiteindelijk zien we meerdere humpback whales maar helaas sprongen ze niet uit het water. Er zwom wel een grote maanvis langs onze boot.

DA073EF7-CF75-4B12-9A27-BED95CF1847D

In de middag rijden we naar de laatste camping op een uurtje van San francisco waar we morgen weer de camper inleveren en terugvliegen naar Nederland.

Dit was het dan.. we hebben ruim 3800 km gereden door vier verschillende staten. 14 camping & 2 hotels. Veel Zon 🌞 heftig onweer ⛈ van 18gr aan de kust tot 44gr in Las Vegas.
Een Vakantie met een Camper is  een aanrader !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cindy:
    3 augustus 2022
    Bedankt voor jullie leuke, bijzondere en mooie reisverhalen . Ik denk dat ik voor iedereen kan spreken: We hebben ervan genoten! 😃
    Ollie zit al te wachten 😉💓 X
  2. Antoinette Hulsman:
    3 augustus 2022
    Wat een mooie ervaring en reis.
    Leuk om alles mee te lezen 😘
  3. Lottie:
    3 augustus 2022
    Jullie hebben een topvakantie gehad !! Heel leuk al die verhalen . Goede reis terug en tot gauw 😘
  4. Nynke van Rongen:
    3 augustus 2022
    Super mooie foto’s weer! Het ziet er uit als een prachtige reis. Leuk dat we zo mee konden kijken.
    Goede reis terug!
  5. Joop giezeman:
    3 augustus 2022
    Bedankt voor jullie verslag. Wij hebben jullie met grote interesse kunnen volgen. Dit moet voor de jongens ook een geweldige ervaring zijn geweest. Goede reis terug naar huis.
  6. Agata:
    3 augustus 2022
    Wat een prachtige vakantie hebben jullie gehad!!! 🤩🤩 De tijd is gevlogen helaas maar jullie gaan met mooie herinneringen foto's naar huis!

Goede reis terug!! 😘😘