Malibu & Pismo beach

1 augustus 2022 - Malibu, California, Verenigde Staten

Vanaf het Hollywood RV park is het niet ver rijden naar Malibu. We besluiten de snelweg te vermijden en rijden daardoor een mooie route door de heuvels richting de kust. We komen alleen maar mooie huizen en dure auto’s tegen. Na een klein uurtje komen we aan op het Malibu beach RV park.

BDC276CE-FE8F-4FED-888E-BFB80FAB66C19D584ACC-43AE-44B9-AC75-2D7B02D825CB

Een prachtige plateau camping met uitzicht over  de pasific ocean. In de avond lopen we naar een visrestaurantje vlak bij de camping. Een soort Simonis waar iedere Amerikaan graag wil eten merken we. Het is dus even wachten maar wel super lekker. Als we terug zijn bij de camper genieten we nog even van het uitzicht over de zee en zien we meerdere dolfijnen zwemmen.
morgen rijden we over de highway one naar Pismo beach en maken we een tussenstop bij Santa Barbara.

Zondag 31-7

Malibu was de duurste maar ook wel een van de mooiste campings waar we hebben gestaan. We genieten nog even van het uitzicht en vertrekken dan richting Pismo beach.

A454C016-4D61-4651-B7F6-1DC0E898A36B

We gaan nu elke ochtend op zoek naar een Starbucks voor een lekkere cappuccino en een broodje want verder vind je hier geen lekkere koffie. Na een uurtje komen we aan bij Santa Barbara, ik dacht dat het een klein stadje zou zijn maar het was toch groter dan ik had verwacht. Het ziet er gezellig uit met mooie huizen en straten vol palmbomen maar een camper van 10 meter parkeren gaat hier niet lukken. Toen ik uiteindelijk in het centrum een doodlopende straat in reed en met moeite nog net kon keren hield ik het voor gezien en zijn we doorgereden naar Pismo beach. Hier staan we op  een Campground aan de duinen. Vanaf ons plekje lopen we zo naar de zee.

CC6010F8-50C3-4247-8D5C-058596390FBF29E1270F-827E-47BD-90F8-387F62D17C90A3FF9A7C-22C4-47CA-9BBE-F4409D9A2E2C

Hoe dichter we weer richting San Francisco gaan hoe koeler het weer wordt.

Morgen rijden we het mooiste stuk van de Highway one door de Big sur en gaan we naar Carmel by the sea.

1. Lottie:
    1 augustus 2022
    Echt fantastisch zeg !! Jullie maken echt een geweldige reis . Kan niet wachten op jullie live verhalen 😘
  2. Patricia Haltenhof:
    Mooie uitzichten.